عينى عينك د.بهاء الدين لتفسير الاحلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مفسر معتمد وكبير مفسرى عينى عينك واستشارى علم النفس الاجتماعى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بيت جديدا ؟؟؟؟؟ فسرها يا دكتور بهاء

كاتب الموضوعرسالة
mona ali

بيت جديدا  ؟؟؟؟؟ فسرها يا دكتور بهاء  Empty
مُساهمةموضوع: بيت جديدا ؟؟؟؟؟ فسرها يا دكتور بهاء    بيت جديدا  ؟؟؟؟؟ فسرها يا دكتور بهاء  Emptyالجمعة فبراير 07, 2014 2:53 am

السلام عليكم ..

تحلمت ان اهلي شارين بيت جديد و كان سعره 94 الف و كنت مستغربه من سعره لان سعر البيوت جدا مرتفع و سالتهم قلت اكيد البيت صغير دام شريتوه بهالقيمه

بس من داخلي كنت فرحانه انا حصلنا بيت .

المهم رحت انا وامي وخواتي للبيت بنشوفه و دخلنا الصاله كانت وسيعه حيل و شرحه و كان فيه حائط من زجاج يفصل بين صالة بيتنا و بين المسجد اللي بجوار البيت

يعني المسجد والبيت بينهم حائط زجاجي و اقدر اشوف المصلي و المصلين لما يصلون .

وكنت اقول لامي و خواتي لازم نغطي الحائط الزجاج بستاره علشان المصلين مايكشفونا وحنا قاعدين.

و طلعنا نشوف الدور الثاني دخلنا اول غرفه كانت وسيعه و مصبوغه باللون الابيض و منوره و رحت امشي في الممر و لاحظت خزائن للملابس محطوطه و دخلت غرفتين وكذلك كان فيه خزائن و مشيت شوي لقيت غرفه مسكره و لما فتحتها لقيت نجارين اثنين قاعدين يشتغلون ويسووون خزانه جديده .

ملاحظه { البيت كان مصبوغ بلون بترولي غامق ماعدا غرفه واحده في الدور الثاني .. وذكرنا انا بعد مانسكنه بنغير اللون للابيض .

انتهي

بياناتي

موظفه

غير متزوجه

ملتزمه بامور الدين

صحتي جيده ولله الحمد

الروياء كانت قبل اسبوع ..

اتمني منك يا دكتور بهاء تفسيرها ولك جزيل الشكر
mona ali

بيت جديدا  ؟؟؟؟؟ فسرها يا دكتور بهاء  Empty
مُساهمةموضوع: رد: بيت جديدا ؟؟؟؟؟ فسرها يا دكتور بهاء    بيت جديدا  ؟؟؟؟؟ فسرها يا دكتور بهاء  Emptyالثلاثاء فبراير 11, 2014 11:52 pm

دكتوربهاء ناطرين تفسيرك بليززززززززززز

بيت جديدا ؟؟؟؟؟ فسرها يا دكتور بهاء
صفحة 1 من اصل 1